Å ha sånn flaks

Her kan du skrive om alt som ikke hører hjemme andre plasser, været der du bor, vitser, dagens hendelser m.m.

Å ha sånn flaks

Innlegg kompis » 11 Mai 2017 18:08

Tenk å ha sånn flaks å være pensjonist når de får skattelette, Norge går så det suser, så krona styrkes, kanskje er det snart sommer. Det er bare å være med på oppgangen.
obs, nå glemte jeg at jeg var på EU kontroll i dag, og når man kjører slik myndighetene sier, prøver å følge det som er skiltet langs veien, da bremsen jeg veeeeldig sjelden.
Etter 32 år på samme hytteveien, så er det en naturlig redardasjon som vanligvis senker hastigheten nå jeg kjører alene. Er ingen "Solberg" om jeg kjører lokalt heller.
Fikk lov å kjøre hjem med gravrust på alle fire skivene, men må byttes før oktober. Bak byttet jeg for to år siden, så det er som sakt bra det går så det suser.
At jeg skal rotfylle en tann i morgen og ordne til krone til tirsdag koster bare en tusenlapp mer en Møller skulle ha for å bytte skiver og klosser.
Får jo faktisk mye mere for pengene oss Møller en oss tannlegen. I morgen stiger temperaturen, så da tørker det kanskje opp også.
Tenk å ha sånn flaks.
kompis

Re: Å ha sånn flaks

Innlegg Argon » 11 Mai 2017 21:10

Flaksen med pensjonen er vel at vi i år får det vi skulle hatt i fjor + litt til. Og da ser det unektelig mye ut. Skattelette skal vi også få så det er ikke måte på flaks. :klapp:
Min flaks er at de endelig fant feil på AC-anlegget i bobilen slik at det ble fikset til sommervarmen kommer. Kosta meg bare rundt 14 store lapper ...... litt malurt i flaksbegeret der da stange
Kan ikke håpe på spilleflaks i Lott, dette spillet har jeg kutta ut. Så da får jeg bare håpe på en eller annen overraskelse ....... flir
ARGON
Just can`t wait to get on the road again
Brukerens avatar
Argon

Gå til Off Topic

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest