God Morgen

Her kan du skrive om alt som ikke hører hjemme andre plasser, været der du bor, vitser, dagens hendelser m.m.

Re: God Morgen

Innlegg Emil » 07 Jun 2017 09:15

God formiddag!
Etter 2,5 mnd på veien kom vi heim for 1,5 uke siden. Først i dag ble det tid til å barbere seg. Mye arbeid som ventet, livet er tøffere etter heimkomsten enn ved avreise.
Veien er målet, ikke målet. Hvor vi skal - hvor vi har vært? Det vet vi ikke før vi har kommet heim!
Brukerens avatar
Emil

Innlegg Emil » 18 Aug 2017 06:37

God morgen!
Starta fra Levanger 12.08, og etter en båttur Trelleborg-Sassnitz har vi landet i Bayreuth. I dag går ferden videre til Altøtting hvis det ikke blir for varmt. wav m- wav
Veien er målet, ikke målet. Hvor vi skal - hvor vi har vært? Det vet vi ikke før vi har kommet heim!
Brukerens avatar
Emil

Innlegg StineK » 18 Aug 2017 07:02

God Morgen Emil - og andre som leser dette

> til Altøtting hvis det ikke blir for varmt.

Åååååh for et luksusproblem! :klapp:
StineK

Innlegg Hymer Liner » 18 Aug 2017 19:57

Kos dere på tur Emil og nyt varmen, en is og kanskje ei kald ei og en god skygge så går det greit med litt varme..
Gunnar
Phoenix MAN top liner
Hymer Liner

Innlegg Emil » 01 Sep 2017 18:12

Her på Camp Seget ved Trogir er vi pr. I dag 6 norske bobiler. Lettskyet, 27'c i lufta og 23,5'c i sjøen. Livet er totalt upåklagelig wav
Brukerens avatar
Emil

Innlegg Hymer Liner » 02 Sep 2017 01:31

Høres herlig ut.
Kos dere og nyt livet.
Hilsen en som er på nattskift uti havet.
Gunnar
Phoenix MAN top liner
Hymer Liner

Innlegg yngvar » 07 Okt 2017 06:25

God morgen, klokken er 0715 i grålysninga på bobilparkeringen i Risør. Kaffen smaker utmerket og med en liten sjokolademuffins ved siden av er livet godt å leve.
Varmevifte suser stille og kona sover litt til. Dette blir antagelig den siste turen i år, det er tiden for høst og snart vinter. Det er ikke så mye å foreta seg når man bare kan bruke bobilen i helgene nå i oktober, men det er greit. Så venter vi på april 2018 da det er ny sesong igjen. God høst og vinter til dere alle _:
Mvh
yngvar

Det er bedre med tusen stjerner på himmelen enn fem på en campingplass
yngvar

Innlegg larsen144 » 28 Okt 2017 12:12

God ettermiddag egentlig men morgen for meg slik døgnrytmen lett blir for meg på ferie...

Har kjørt litt på måfå på mindre veier i Eidsvolls-distriktet og fant en hyggelig plass å parkere på inni skauen. Ganske kjølig i luften og veldig fint å komme inn i en varm bobil etter en spasertur videre innover i skogen.

Tror kanskje jeg bør begynne å se meg om etter noen nye tursko...

Uansett - ha en fin helg du som leser dette!
Brukerens avatar
larsen144

Innlegg steinar » 28 Okt 2017 13:53

Høres da herlig ut. :D Har ikke fått vinterskodd bilen ennå men satser på å få noen langweekender hvor vi kan slippe alt og nyte den optimale frihet c-
Steinar
steinar

Innlegg larsen144 » 28 Mai 2018 09:44

God morgen!

Nå som det nærmer seg 30 grader her på vestlandet har jeg funnet meg et sted ute mot havgapet så det blir litt trekk i bilen. Bilde

Men måtte inn og lage mat da utegrillen tok kvelden for litt siden. Jeg har hatt en liten en som bruker disse blå propanboksene. Har likt at den var liten og at jeg slapp å montere gass-uttak slik man gjør med større griller.

Så nå får jeg ut og shoppe grill - det fine med bobil er at man mangler aldri noe å gjøre! Bilde

Det jeg mente å si er at det å koke middag inne i drivhuset når det nærmer seg 30 ute er en varmende opplevelse!

Med ønske om passende temperaturer fremover,

Larsen
Brukerens avatar
larsen144

ForrigeNeste

Gå til Off Topic

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest