FOGG

Her kan vi stille spørsmål, eller komme med tips innen emnet data, foto, internett m.m.

FOGG

Innlegg OttarO » 11 Feb 2014 12:51

Mottok dette fra FOGG i dag:

Innen utgangen av 2014 vil vi ha lukket Fogg Gratis og Fogg Premium-tjenester. Når dette skjer din Fogg kortet vil automatisk bli konvertert til en HP DataPass slik at du kan fortsette å surfe gratis med uten ekstra kostnad. HP DataPass inkluderer 250 MB gratis data per måned som kan brukes i Sverige bare.
Senere i år, nærmere dato for konvertering til HP DataPass, vi vil selvfølgelig sende deg mer detaljert informasjon om endringen. Du vil ha muligheten til å avslutte kontoen din, men vi håper virkelig at du vil fortsette reisen med oss.
Som av 18. februar, vil kunder som har meldt seg på premium-tjenesten ikke lenger være i stand til å koble i Norge. Vær oppmerksom på at dersom du allerede har betalt for Fogg Premium, kan du fortsette å surfe i Norge fram til slutten av 30-dagers tegningsperioden. Vi beklager til Fogg brukere som blir skadelidende av denne endringen.
Vi planlegger ikke å legge ytterligere land til tjenesten før stenging, men du vil fortsatt være i stand til å koble i følgende land:

Fogg Free: Sverige, Danmark og Storbritannia
Fogg Premium: Sverige, Danmark, Storbritannia, Irland og Østerrike

Vi vil selvsagt fortsette å ivareta våre eksisterende kunder, og er begeistret over at du er på reise denne reisen sammen med oss. Hvis du har noen spørsmål om disse kommende endringene, kan du gjerne kontakte oss på support@foggmobile.com

Takk for din forståelse.

Cheers,
The Fogg teamet
koble på Linkedin | Følg på Twitter | venn på Facebook
© 2013 Fogg Mobile AB.
Eriksbergsgatan 10, SE-114 30 Stockholm, Sverige.
--- Ottar ---
OttarO

Re: FOGG

Innlegg brukar » 11 Feb 2014 13:52

Ja DET var da "strålende" nyhende.
Merkelig, - jeg satt i går og telte på knappene. Skal jeg velge ice.net eller Fogg. Akkurat det valget ble nå egentlig ganske lett da, - NÅ.
Jeg trur jeg prøver et ice-abonnement. Noen ganger har det sin fordel å være ei såkalt "pingle" også. I beste fall slipper jeg denne "knappe-tellinga" (!)

Mange takk for advarselen Ottar, den kom godt til nytte. :!:
Flemming
.
brukar

Innlegg Argon » 11 Feb 2014 14:06

Jeg har ICE-nett og synes det funker greit. Oppdaget at det var noen hull utover Frøya som ikke hadde dekning, men ellers har det gått veldig bra. I vinter har jeg satt abb. på vent og åpner det igjen når jeg tar ut bobilen. På den måten slipper jeg å betale for 1/2 år som det ikke er i bruk....Greit d ja ! Venter bare på at de snart skal få med Finland i dekningsområdet. Kan jo bli en Finlands-tur innen rimelig tid ...... :roll:
ARGON
Just can`t wait to get on the road again
Brukerens avatar
Argon

Innlegg StineK » 11 Feb 2014 16:04

Det var kjekt å ha så lenge det varte.

Finnes det andre løsninger som dekker mange land i Europa?

Eller er det tilbake til å betale en formue til din egen mobilleverandør eller alternativt å skaffe egne løsninger for hvert land du ønsker å besøke?
StineK

Innlegg steinar » 11 Feb 2014 17:41

Ja da får vi se oss om etter et alternativ. Ice er greit her hjemme. Men får se hva som svarer seg nedover på kontinentet
Steinar
steinar

Innlegg yngvar » 11 Feb 2014 19:34

Jeg har Fog kort i ipadden, kommer det til å virke i Sverige og Danmark. Det er ikke godt å forstå dette utfra mailen vi har fått fra de.
Mvh
yngvar

Det er bedre med tusen stjerner på himmelen enn fem på en campingplass
yngvar

Innlegg StineK » 11 Feb 2014 21:27

Tror gratisutgaven vil virke kun i Sverige. Har du premium til 150/mnd så virker den i Sverige/Danmark/England - men ikke i Norge.

Kjedelig å betale 150/mnd for noe du ikke kan bruke her til lands!
StineK

Innlegg yngvar » 12 Feb 2014 07:16

Jeg har bare gratisutgaven. Systemet med FOG var vel litt rart og kanskje for godt til å være sant i lengden
Mvh
yngvar

Det er bedre med tusen stjerner på himmelen enn fem på en campingplass
yngvar

Innlegg StineK » 12 Feb 2014 15:32

For oss med Premium:

Hi,
Thank you for your email.
You will lose your 10gb after 30days, when next renewal take place. If you have cancelled your premium subscription, your account will be "downgraded" to Fogg free again.

You can go to http://site.foggmobile.com/auth/login/ and change your account to fogg free .

Fogg Mobile
StineK

Gå til Data og Foto

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest