Bobilklubben.no

Her kan du legge inn linker til andre sider som du mener er av interesse for oss på forumet.

Bobilklubben.no

Innlegg Gunnar J » 28 Okt 2016 17:18

Hei & Hå!
De fleste av dere vet sikkert om denne, men for min del var denne klubben faktisk ukjent inntil et tilfeldig søk på Google etter bobilklubber.
Slenger inn linken, fint med bredt utvalg omkring bobillivets gleder og sorger. ;)

www.bobilklubben.no

CHEER
Mvh.
Gunnar J.
:)
Brukerens avatar
Gunnar J

Re: Bobilklubben.no

Innlegg steinar » 28 Okt 2016 18:16

Har vært medlem der en stund. Har ikke tatt helt av ennå. Savner mobiltilpasning. Men det kommer visst.
Steinar
steinar

Innlegg Gunnar J » 28 Okt 2016 18:22

Gjorde et forsøk (ok, et par forsøk da) på å legge inn en liten epistel på velkomsttråden, men det gikk åt skogen med syntax sql error......
Nåja, at innlegget ikke ble postet er vel ikke noe stort tap for noen. flir

CHEER
Mvh.
Gunnar J.
Brukerens avatar
Gunnar J

Innlegg steinar » 28 Okt 2016 21:39

Ja utfordringen med å få til et oppegående forum er jo å få med seg nok folk og at det er lett å poste osv.
Ser flott ut men jeg er vandt med at jeg snur innleggene på hode. Altså det siste øverst. Har meldt tilbake til de ansvarlige at de må få mobiltilpasning. Da vil jeg kanskje bruke det mer. Men ser ellers ut som ei seriøs satsing. Men ingenting gjør seg selv så det gjenstår å se om det er liv laga.
Steinar
steinar

Innlegg Argon » 29 Okt 2016 13:29

Hmmmm ...
Nå er jeg tilfeldigvis veldig fornøyd med dette bobilforumet her. I tillegg har jeg hengt meg på husbilsklubben.se for å se hva de holder på med på den andre siden av kjølen. Og da er det nok for meg. Har ei gruppe på Facebook, men den blar jeg som oftest bare fort igjennom. Der er det ikke stort av interesse .....dessverre :notere:

c- wav
ARGON
Just can`t wait to get on the road again
Brukerens avatar
Argon

Innlegg Gunnar J » 29 Okt 2016 15:53

Argon skrev:Hmmmm ...
Nå er jeg tilfeldigvis veldig fornøyd med dette bobilforumet her.....

Håper jo det er samme inntrykket andre brukere her inne har, også. Forum blir vel formet etter hva vi selv gjør det til, og nå bærer det jo rett inn i den tiden av året det er mest forumaktivitet i løpet av året. :)
Det er jo ikke meningen å distrahere noen til å glemme å holde dette eminente Bobilforumet aktivt, men det er jo bra at det er flere steder der bobilinteressen får blomstre. Som det står i infoen Bobilklubben, FaceBook, eller som jeg liker å kalle det, Trynebokji er det mange som kan styre sin begeistring for, så det er nok tenkt som et lite alternativ.

Tar jeg ikke helt feil så er det opprettet og administrert av samme personer som lager mye info fra messer etc som TV snutter under vignetten BobilTV.
https://www.youtube.com/bobiltv

CHEER
Mvh.
Gunnar J.
Brukerens avatar
Gunnar J

Gå til Linker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest