Sikkerhetsutstyr mot innbrudd i bobil

Her kan du legge inn gode råd og tips som du sitter inne med.

Re: Sikkerhetsutstyr mot innbrudd i bobil

Innlegg kompis » 02 Mar 2017 22:10

Vi setter vår lit til NX`n og to utvendige sensorer, men de kan jo ikke brukes om det er katter, hare, rev, mennesker...... som kommer for nærme.
Satt å så på harepus i Varberg, før vi la oss, når vi ventet på fergen, harepus hadde vi under markisa på en camping.
Nei, ikke sett på alarmen utenfor, det holder med gassalarmen. sier hun som hører når hun sover, jeg våkner bare unødvendig,
Har vire (festet i metallet) mellom dørene og en rundstokk på tvers av bodel døren, så til og med jeg våkner nok når de starter med å demontere bilen
Har jeg gjort det jeg kan, og noen ting skulle skje, så gjør det det.
kompis

Innlegg kompis » 19 Mar 2017 16:39

Da har vi vært en tur i svarte skauen med VG og den livsfarlige lommelykten. Stjerneklart uten måne var fint for å teste.
Konemor får VG og jeg går minst 100 meter.
Det jeg ikke tenkte på var at konemor ser "dårlig" i lite lys, men det var ikke problem å lese førstesiden for henne, liten skrift var verre.
Det jeg opptaket var ar den første løkta som heter noe med Yabarra???????? var litt mattere en de to andre jeg har kjøpt. De heter Ultra Fire XML-T6 og det som en gang i tiden var topp of the art, Mag-Lite med 4 store batterier kun har affeksjonsverdi. Så det og forsvare seg har ingen ting med fysisk styrke å gjøre lenger.
Skal på hytta igjen til helgen, så da blir det kanskje en ny test på VG lesing.
kompis

Innlegg yngvar » 19 Mar 2017 19:11

Du kan få ombyggings sett til mag-lite til LED
Mvh
yngvar

Det er bedre med tusen stjerner på himmelen enn fem på en campingplass
yngvar

Innlegg Landstrykeren » 20 Mar 2017 17:20

kompis skrev:Da har vi vært en tur i svarte skauen med VG og den livsfarlige lommelykten. Stjerneklart uten måne var fint for å teste.
Konemor får VG og jeg går minst 100 meter.
Det jeg ikke tenkte på var at konemor ser "dårlig" i lite lys, men det var ikke problem å lese førstesiden for henne, liten skrift var verre.
Det jeg opptaket var ar den første løkta som heter noe med Yabarra???????? var litt mattere en de to andre jeg har kjøpt. De heter Ultra Fire XML-T6 og det som en gang i tiden var topp of the art, Mag-Lite med 4 store batterier kun har affeksjonsverdi. Så det og forsvare seg har ingen ting med fysisk styrke å gjøre lenger.
Skal på hytta igjen til helgen, så da blir det kanskje en ny test på VG lesing.

He he he... bra test dette kompis! Mine to lykter, Yurroao? og Alonefire ser ut til å være dønn like, men har ikke prøvd dem på VG enda... :lol:
Ha en fin helg på hytta med bra testing! CHEER
Landstrykeren

Forrige

Gå til Små men gode råd.

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester